Недавно представник веб-ресурсу RollingStone.com взяв інтерв'ю у гітариста колективу METALLICA Kirk'a Hammett'a. Витяги з інтерв'ю приведені нижче.
RollingStone.com: Ви працювали над новим альбомом METALLICA протягом майже трьох років. Звідки ти знав, які рифи і сольні партії залишити, а які - викинути?
Kirk: Я це знаю незалежно від того, могтую я запис чи ні. І я завжди прагну зіграти соло максимально гарно. Для однієї з композицій цього альбому я записав більше ста сольних партій, причому саме по собі соло триває всього лише 25 секунд (сміється). Але коли соло цілком вписується в пісню, це завжди видно. Воно повинно викликати реакцію "Вау! Ось це так!", а якщо такої реакції у слухача немає, то значить, соло не достатньо добре пропрацювало.
RollingStone.com: Як би ти охарактеризував свою роль в двохгітарному звучанні METALLICA?
Kirk: Ми з James'ом (Hetfield) завжди доповнювали один одного і ніколи не допускали гітарної інтерференції, яка відбувається в більшості груп з двома гітаристами. Його гра основна - ритм-секція і перкусія. Моя гра більш технологічна і плавна. Я бачу гітару як набір тонів і градуювань. Я складаю рифи і обробляю акорди, щоб впевнитися в їх гармонійному поєднанні один з одним. На більшості наших альбомів, випущених в 90-х рр., я займався оркестровками, шукав щось, що ляже на певну частину композиції, зробивши її більш захоплюючою - якусь фактуру, якийсь акорд, шматочок мелодії туди, шматочок сюди. Тепер ми пішли від цього, повернувшися до унісонного гітарного звучання, як ми це робили в 80-х рр. Альбом, над яким ми працюємо зараз - це просто локомотив, який змете тебе.
RollingStone.com: чи Є на ранніх альбомах таке соло, яке було б революцією в твоїй грі?
Kirk: Коли решта учасників чула сольні партії на композиціях "Creeping Death" і "Ride the Lightning" (з альбому "Ride the Lightning" (1984)), то для них це був абсолютно інший підхід до гри в порівнянні з тим, що вони використовували. Dave Mustaine (перший лід гітарист) весь час грав швидко. Я грав мелодійно і грав партії, різні вставки, які робили сольну гру настільки ударною, наскільки це можливо.
RollingStone.com: Як ти складав рифи до "Enter Sandman" (з альбому "Metallica" (1991)? В них легко вгадуються композиції "Smoke on the Water" і "Whole Lotta Love".
Kirk: У мого друга є власний гітарний магазин, велика вивіска на якому: "No Enter Sandman" (сміється). Просто SOUNDGARDEN випустили "Louder Than Love". Я спробував схопити їх гру, виразити її через великі, важкі рифи. Було друга година ночі. Я записав свою гру на плівку і забув про неї. Коли Lars (Ulrich, драмер) почув риф, він сказав: "Ось це класно. Але повтори першу партію чотири рази." Ця пропозиція зробила мелодію ще більш ударною.
|